Skriv din beskrivning här!

Great, fucking great.

Asså jag glömde min jävla bok hos pappa, fuck off! Måste hämta den D: Iaf så känner jag mig duktig *host*! Okej jag har snart gjort färdigt provet så det är ju bra men iaf kolla här:
• Jag får inte tag på Jacquelinn o.o
• Jag trodde det var nå fel på spotify me det var mig det var fel på, HAHA!
• Asså jag pratar ju typ fan inte med dig.....
• Att jag äns skriver det här hahahahahhahahahahahahah.
Iaf så har jag varit på stan idag. Letade kläder till konfan men hittade förståss inget!! Sen drog jag på teatern ofc. Kunde typ alla mina repliker ba yeah :D
Fanny jag älskar dig bruden, du är bäst♥


love u 2 gummsis, u are amazing ♥

sv; hahah rubriken ♥ mig bah

2011-05-18 · 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback