Skriv din beskrivning här!

Måste, måste, krav och krav.

Nu ska jag sätta mig och försöka skriva lite på mitt prov. Sen har jag ju ett till prov och en fotouppgift att göra så jag har egentligen inte tid att sitta här men.. (som Tony Erving o.o) Jag fattar typ inte och jag vill fatta! Något som också är väldigt kul är att vi har svårare prov än dom som går i trean pågymnasiet :O Man ba jahaaa, hur tänker ni egentligen? Vi går liksom i åttan! Himla dryg.. Fotouppgiften skulle jag kunna bli av med rätt snabbt har säkert massa bilder som funkar men nu har jag ju ett sånt här äckligt krav på mig själv att dom måste vara jättefina. Fast det är nog rätt smart iaf så jag kan få bra betyg på någonting på bilden iaf.

Jag vet, att det är en vacke bild men så känner jag just nu!



fast nu få du ju tänka på att jag går media och inte typ teknik ;)

2011-05-12 · 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback