Skriv din beskrivning här!

Tjock, tjockare, tjockast.

Jag och Andrea gick hem till mig efter skolan och skull därifrån ta bussen men busschaufförjäveln bara gasade och körde förbi :O Asså fan vad sur vi blev så vi fick gå till stan.. Kollade på kläder litegranna med Alexandra men hittade inget kul. Helt jävla proppmätt efter allt fika på teatern blev jag sen! Men gott vare :D Efter teatern så bestämde jag och Alva oss för att gå hem. Typ cp men kuligt vare ;) Nu har jag nyss duschat och nu ska jag ringa mina morbroder!

Fan vad jag kommer sakna dig och Jessica! Underbara ungar <3


Hur tjock blev du nuda? :D

Ska vi gå imorn?

2011-05-31 · 21:18:15

saknar dig muppis korvis! love u <3

2011-06-02 · 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback