Skriv din beskrivning här!

VILKEN JÄVLA BRA DAG

Hej alla muppar, Jessica bloggar på linas blogg :-)
Just nu är det så att lilla lina sitter på burön medan jag sitter hemma hos mig och äter popcorn... haha rätt wierd tänker ni då? men det va så att lina bad mig skriva ett blogginlägg, o eftersom jag är så snäll så gör jag väl det ;)

Dagen började med att jag gick till linas pappa..... bara därför så va hon ju hos mamma så då fick jag ju maka mitt arsle dit hehe >.< sen så kom viktorbarnet o vi tre satt och kollade på värsta gayfilmen haha, den va komisk :D
sen runt kl 3 for vi i linas minimala bil till burön.
vi körde fyrhjuling, bastade och badade, mycket trevligt! :D
mitt premiärdopp iår då, frös häcken av mig men det vare värt haha.
DAGEN HAR ALLTSÅ VARIT ASBRA + massa till saker som jag inte orkar skriva.
lina tänkte bara säga att hon älskar den här dagen så jävla hårt, och de gör jag med :)
hahahaaaa.. lång text det blev nu då. en fet hiss till alla som orkade läsa!


sen kom en random bild på snyggbarn från skolavslutningen förra året.

Peace



hahahaha mina beeen ;oooooooo Jessica har blivit värsta blöggaaarn;);)

2011-05-15 · 00:54:59

Jag orkade läsa. Fet hiss till mig nu då!!

2011-05-15 · 01:20:29

(HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH)

2011-05-15 · 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback