Skriv din beskrivning här!

You wanna fuck life with me?

Asså jag är så jävla less på allting!! Skolan kan ta sig i röven.. Sen har vi konsert imorgon och konfirmation på lördag som inte kommer gå bra :( Fast ni kan jju komma på dom iaf, om ni vill. Konserten är 18.00 på sliperiet :D Och konfan 14.00 i hållänget kyrkan. Sitter och väntar på att Fanny ska ha duschat klart så ska jag ringa henne typ. Har nå så djävulskt ont i magen dessutom!! Fuck it om jag blir sjuk. Vad fan ska jag ha på mig imorrn då? :O Asså vafan.. Kul att jag inte tänker på nånting! Nu ska jag borsta tänderna.
Stört inlägg, jag lider med er.
Tyckte det passa med en störd bild till det störda inlägget :)


jag är cp :)



och du kommer vara snygg vad du änn har på dig<33

2011-05-19 · 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback