Skriv din beskrivning här!

Godis och plugg

Tjena mitt bena!
Känner mig rätt så glad över att jag snart är klar med min snowboardhoody! Inte mycket kvar alls nu (y)
Iaf så hade jag SO-prov på 1:a världkriget idag efter skolan eftersom jag missade det i fredags. Det gick faktiskt mycket bättre än väntat! Nu hoppas jag på ett VG iaf :)
Efter det så gick jag hem i kylan.. Pluggade lite och for sen in till stan för att göra färdigt lägereldsdansen till våran musikal. Blir sjukt irriterad på alla er som inte kom idag iaf.. Ni som var sjuk det kan jag ju förstå men dom andra 2! VI ANDRA HAR LIKA MYCKET LÄXA SOM NI!
Nu skriver jag en artikel om energiförsörjning som ska vara inne imorgon och käkar godis. NAJS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback