Skriv din beskrivning här!

Haha älska ponnyn!

Haha jag vet inte vad det är för fel på ponnyn!! Läs om ni orkar men det ÄR värt det ;)
Vi tänkte ju som sagt rida bort till hoppstigen. Men påvägen dit gick han upp på nästan varenda lägda och försökte få av mig! Han stegra, bocka och gjorde massa bakutsprång! Haha sen sprang han upp på någons gård också. Så det kändes ju lite awkward.. När jag ledde honom så tryckte han dessutom in mig bland massa träd ba " där tycker jag du ska vara" haha!
Men ja han fick sig ju ett riktigt träningspass iaf! För om jag säger att han inte var svettig så ljuger jag :]

Snygg är han ju iaf!



Hejsan! Ida heter jag och jobbade på bergsåkers travskola här i sundsvall där bland annat Bus Johan stod. Jag skötte om han och 6 stycken andra ponnyer men Johan var en hel klar favorit. Jag tyckte det var synd att han såldes men nu ser jag att han äntligen har fått ett bra och fint hem, vilket han verkligen förtjänade. Jätte kul som sagt att få se att han mår bra.

Hälsningar Ida

2012-04-10 · 11:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback