Skriv din beskrivning här!

Oppsan

Tjoo!
Ska typ snart äta (VIKTIG information..) Iaf så har dagen varit hyffsat bra. Med tanke på att jag har ont i ryggen. Det onda bara vägrar att försvinna.. Känns liksom bra att man ska sitta på en buss i 4 timmar imorgon då också (y)
Aja, vi slutade halv 2 hela skolan idag så jag var med Viktor :) Kuligt  o ← en kula.
Nu har jag packat och sånt så far vi imorgon vid halv 12. Blir lite uppdatering i helgen som ni kanske förstår ;)



inte alls :/

2011-11-17 · 20:16:40

hur går det med sommarbilderna egentligen? ;)

2011-11-17 · 21:37:03

sv; Vadå fusk? :) Nämen Ulf tyckte jag behövde en egen med tanke på hur ofta jag är där. Också behöver dom inte vänta på mig efter konfan då jag brukar sitta kvar, nu kan jag låsa och larma efter mig :)

2011-11-17 · 21:37:43

Hej! Nu finns vinnaren av presentkortet på Smyckesboxen.se presenterad i min blogg! :D

Se om du vann här: http://mallemusic.blogg.se/2011/november/vinnaren-av-presentkortet-1.html



Var även gärna med i min veckans blogg! :)

2011-11-19 · 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback