Skriv din beskrivning här!

Ryggskott, diskbrock kalla det va ni vill..

Var hos sjukgymnasten idag och kollade vrf jag hade så ont i ryggen. Hon sa att jag hade ett rejält diskbrock som man iaf tidigast brukar få vid 35! Jag ba jaha? Nemen välkommen in i mitt liv gammrygg jag står här med öppna armar och är så otroligt lycklig för att du vill finnas i mitt liv!! (Sen kan man ju undra om det verkligen var så?).
Skolan blev ju inte direkt lättare idag pga av det heller. Hade ont i hela ryggen och magen. Var nära att spy några gånger för att jag hade så ont. (Mysigt jag vet).
Nu ska jag göra läxa puss!



haft en bra dag? :D

2011-11-16 · 20:42:54

samma här, ska till sjukhuset imorgon :/

2011-11-16 · 22:16:18

▲ Okej låter nice :)

2011-11-18 · 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback