Skriv din beskrivning här!

Sorry

Förlåt för att det varit sämst uppdatering på senaste tiden.. Jag har bara inte orkat/haft tid!
Iaf så for jag till Andrea igår där jag sov över! Vi hade jättekul. Satt vid datorn och ritade gubbar på väggen haha :D Fast jag satt som nån himla apa så nu har jag as ont i ryggen.. (Duktigt Lina congratz!)
Idag så ska jag iaf fota. Ser väl hur det blir sen. Blir dom bra så kommer dom upp på bloggen :)


super :D

2011-11-13 · 15:35:40

Nu är det sista chansen att vara med i veckans blogg hos mig! Tävlingen avgörs på måndag. Klicka på följande länk för att vara med men glöm inte att läsa tävlingsreglerna! Kram

http://usandstrom.blogg.se/2011/november/tavling-veckans-blogg-endast-kommentarer-2.html



(ursäkta ifall du inte gillar dessa kommentarer)

2011-11-19 · 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback