Skriv din beskrivning här!

Try find me in the snow

Kom nyss hem från ku som var sjukt kul! Vi hade lag tävling. Det var massa konstiga tävlingar haha! Jag tror jag fick in mer än 20 sockerbitar i munnen! Mjöl på tänderna har jag också.. Mums!
Min höft flippade ur när vi skulle ha andakt också så det kändes ju bra, eller så var det inte så.. Kan knappt gå och jag kan absolut inte sitta! Blir kul att sova sen då.
Imorrn är det tisdag och vet ni vad som händer då? :D Lista ut det ni!



twilight twilight TWILIGHT! Eller visst var det så eller är jag helt ute och cyklar?

Kul i alla fall att du tyckte KU var roligt, var lite osäker på om vi verkligen skulle köra dessa lekar med er, men det blev ju bra ändå :) men hörru, vi ses ju redan på fredag igen bruden! TAGGA!

2011-11-14 · 23:16:28

sv; älskar dig med hjärtat <3

2011-11-15 · 07:27:16

Var gärna med i min tävling på bloggen om presentkort hos smyckesboxen :) Här hittar du den: http://missbuttercup.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-presentkort-pa-smyckesboxense.html#comment

2011-11-15 · 10:55:44

Fin bild!



▲ Aha okej :)

2011-11-15 · 16:15:02

▲ Haha, jag vill det med, eller mer det att jobben kändisar brukar ha är lockande, jag behöver inte bli super känd bara jag kan leva på det. Film eller musik :) Är det nåt speciellt du vill bli känd inom? Hah.

2011-11-15 · 17:59:39

hoppas att du får en grym kväll idag! :D

2011-11-16 · 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback