Skriv din beskrivning här!

Efterlängtat lov!

Sjukt skönt att bara slappa en hel vecka nu asså! Fast iof så kommer jag inte slappa ett dugg.. Min vecka är typ fullproppad med olika saker som ska göras. Fast såklart är det roliga saker :D Såhär ser min vecka ut:

Lördag: Halloween på ridskolan med massa gött folk, övernattar där.
Söndag: Nåt chill på kvällen kanske?
Måndag: Ledarutbildning, KU övernattning
Tisdag: Ledarutbildning
Onsdag: Till Andrea för att chilla jävel! Sleepar över även där ;)

Fast efter det så är jag nästan helt ledig! Mamma och Ida far till USA på torsdag ( inta alls avundsjuk..) så då tar jag hand om Marulk i 2 veckor!

Du får gärna komma hem Fanny och sluta fjanta omkring i en tråkig studio i en fjollig stad som töra Göteborg..



haha men älskling då, jag kommer ju hem på natten till måndag ;-) och jag lovar (håller kors med fingrarna) att jag har superdupermega tråkigt :-)

2011-10-28 · 23:46:11

svar: solat mest :) sen har jag varit på bio, själv?

2011-10-28 · 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback