Skriv din beskrivning här!

Björn Gustafsson in my ♥

God eftermiddag! Haha..
Kom typ nyss hem från Jessica där jag chillade litegranna med henne och Andrea! Det var saknat och fett najs, mina flickor :)
En sak jag får damp på på skolan är att vi har ju typ 5 minuters rast mellan alla lektioner. Och då är dom tvungen att dra över 5-10 min varje jävla lektion!! Ba jaha tack för att vi får rast.... Seriöst..
Hände inget spec på skolan iaf. Men Kristin lärde mig att göra en fiskbensfläta! Kunde det när jag gick på typ lågstadiet men hade glömt bort hur man gör (a)


Sv; Åh tack så mycket!! :D

2011-09-15 · 18:29:25

Här kan man stå, här, här, här kan man stå haha ♥

2011-09-18 · 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback