Skriv din beskrivning här!

En åsna? NEJ Scar ju!

Tjena mitt bena!
Hade tänkt lägga upp en typ dagens outfit idag men eftersom jag knappt varit hemma så blev det inte så ;)
Men vi har kommit ännu lite längre på musikalen och det bara kommer idéer från alla hela tiden! AWESOME.
Efter skolan så drog jag till Victoria med henne och Rickard. Det var trevligt! Nån gång vid 6 eller nåt kanske? så drog Rickard. Då fick vi för oss att baka cupcakes som blev.. haha sådär goda (y)
Sen satt vi och ritade och den ena skulle gissa vad den andra ritade. Det var roligare än man kan tro haha!
Nu ska jag kolla bloglovin sen ska jag sova godnatt!


SV; Haha jag har ingen aning :o

Aa :D

2011-09-01 · 21:46:33

SV; Jo därför tvekar jag lite på att köpa en sån ;)

2011-09-01 · 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback