Skriv din beskrivning här!

Pinsamt värre

Godmorgon alla!
Sitter här lite sådär halvt invalid (y) Kan ju säga vad som hände igår nu när typ alla ändå vet.
Men jag och Alva ramlade med moppen påväg till teatern haha! Det regnade och då släppte bakdäcket i rondellen vid tågstationen. Fast det var lite överdrivet tycker jag. Asså med allt som hände. För först stod vi typ mitt i vägen men sen gick jag och satte mig på själva rondellen medans Alva styrde iväg moppen. Då la jag mig ner och låg där ett tag tills massa folk kom ba "hur mår du?", "har du ont?" och ja! Sen ringde dom ambulansen och allt fast jag mådde ju bra haha! Ja pinsamt vare iaf (a)
Viktor ska iaf komma hit sen :) Haha invalid som jag är så kan jag inte fara dit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback