Skriv din beskrivning här!

TJOO

Kom nys hem från en rätt så chill dag i skolan ändå! Först hade vi engelska då vi bara satt och läste. Sen var det tyska men våran lärare var sjuk! Seriöst det är första (och antagligen enda) gången hon är sjuk på 2 år! Så då for jag och Alva på max och käka mohaha :D
So:n var ganska kul faktiskt :p Typ religion. Eller inte typ, det var det. Sen var det slöjd! Det är typ ett av mina favoritämnen, awesome!
Nu ska jag typ ta en macka och bara va en stund sen tar jag moppen med Vicky till stallet. Känner mig inte ett dugg taggad på att rida med tanke på att vi alltid rider storhäst.. Funderar på att kanske byta till någon annan ponnygrupp!?



sv: hehe, oj :o

2011-09-12 · 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback