Skriv din beskrivning här!

Something amazing never gets boring.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade upp hos Andrea vid 10 tiden kanske? Hann ni anteckna eller? Annars kan jag säga det igen.. Iaf så drog jag hem och gjorde lite läxa och blöh blöh osv. Tog sen moppen till saknade Alexandra där vi blev sjukt frustrerade över vilka låtar vi ska sjunga på caféet i Hållänget kyrkan på onsdag. Vi har väl hyffsad koll nu tror jag haha! Kanske filmar det också vem vet? Nu ska jag sova so goodnight lovers!


omg, den du fick av mig i julklapp ju. eller visst vare så? plus ett halsband dåraaa :)))



gick kanske inte så bra att sjunga idag, men vi vet ju i alla fall att vi kan bättre för det gick ju rätt bra då vi övade <3

2012-04-18 · 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback