Skriv din beskrivning här!

I am lost in you and don't know how to find the way out.

Goddagens! Eller godkväll kanske man borde säga. Iaf så har första skoldagen varit lindrig bortsett från huvudvärken. Fast skulle ju inte skada med en veckas lov till!
Efter skolan for vi och firade Jessica som fyller 16 idag! Grattis till henne! Vi fick mass tårta. Och jag som knappt tycker om tårta åt som bara den, så goda var dom haha!
Tog moppen till KU vid 7 där vi spelade kubb (mitt lag kirrade hem vinsten överlägset!!), fikade och jag träffade ju saknade Angelica igen som varit i Spanien. Det var väldigt trevligt!
Nu ska jag lägga mig och sova!


Det var kul och se dig igen Lina! :)

Och du, kubben är fortfarande oavgjord. I min värld ;)

2012-04-17 · 07:17:59

SV; Saknar att vara i din grupp med ju :(((

eller huuuuur <333333

2012-04-18 · 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback