Skriv din beskrivning här!

In the past everything was easier.

Godmorgon. Tänkte bara berätta lite om dom senaste dagarna typ.
I söndags så var jag på ridskolan och tävlade clear round med Bus Johan. (Alltså hoppning). Vi hoppade 40 och 50 cm. Klarade båda rundorna så vi fick 2 rosetter vilket kändes underbart. Han var jätteduktig!
Nu så är mina rosetter orange och luktar blää för min hund åt upp halva min pizza och sölade massa på mina rosetter så det kändes ju najs..
Igår var en sjukt dålig dag på skolan. Jag kände mig fett jobbig och omogen.. Ska inte göra så idag.
Ridningen på ridskolan gick så dåligt det kan gå. Hade Milan, cavaletti. Han ville typ inte göra någonting och jag hade jättemkt träningsvärk och ååh jag blev less!
Sen hade vi möte på skolan om klassresan. Och vi har tillräckligt med pengar för att komma till Göteborg nu! Det är helt underbart! Nu när vi får samlar in pengar så blir det fickpengar, najs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback