Skriv din beskrivning här!

Småbarn in my.. eller ne!

Tjohoppsi!
Idag har jag varit på skolan. En normal skkoldag typ. Eller ne jag och Alexandra vann badminton turneringen på idrotten! Det trodde ni inte va? ;) Annars inget spec.
Efter skolan så satt jag och Alexandra och väntade på bussen och då kom det 3 dryga små dagisbarn! Asså jag har nog alldrig velat ta tag i tröjan på ett barn och kasta ut den genom fönstret så mycket nån gång! Dom slogs, sa dumma saker och trodde dom var så mycket större och coolare än oss! AAAAAHH jag fick damp seriöst! Svor gjorde dom också. Vem svär när man är typ 3-4 år? Jag kunde inte sånna ord när jag var liten iaf. Jag blev verkligen ävklad av dom.. Usch vad jag verkligen inte vill ha barn. PUNKT.
Iaf for vi till kören sen som jag började i idag. Det var kul att komma tillbaka dit igen!
Nu ska jag ta en mugg med o'boy och kolla på The OC!


Sv: Åååh äntligen någon som håller med mej! Att jag borde:D fett cooolt jue, kommer inte få för mamma men jag vil ja vill! Och hon kommer ju inte äns märka om jag gjort det haha;)

2012-02-08 · 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback