Skriv din beskrivning här!

Sometimes I forget why you make me smile

Huvudvärk. Hes. Förkyld. Hungrig! Måste duscha snart innan jag blir för trött haha.
Imorgon är det dags för musikalen!!! Jag är så nervös! Eller ne jag skojja jag är inte alls nervös.. Jag vet inte vad jag är men det känns som att jag kommer faila totalt på någonting. Håll tummarna ;)
När jag åt middag idag så hade vi sån där glass med massa olika färger som man alltid åt när man var liten (mindre..). Iaf så tänkte jag att nu så är man typ cool om man har en iphone eller något sånt. Men när man var liten så skulle man bara bjuda på den snyggaste och godaste glassen till hela klassen på sin födelsedag. Konstig tanke..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback