Skriv din beskrivning här!

Who will miss me when I'm gone?

Amen tjenis du pe.. Ne hej på er!
Idag vare nationella svenska skrivuppgift i 160 min! Fett drygt och jag fick as ont i magen av all polly och kinapuffar.. Hoppas själva provet gick bra iaf. Är faktiskt stolt över att jag började skriva på en gång eller att jag skrev nåt överhuvudtaget. Så får jag G är jag mer än nöjd!
Efter skolan följde Andrea med hem till mig. Vi gjorde inte så mycket bara pratade och dampade lite granna hihi!
Sen har jag faktiskt pluggat till HK provet imorgon, duktig Lina! Jag kan ibland jag.
Men nu ska jag sova och hoppas på en dag utan huvudvärk imorgon, godnatt!


SNYGGINGAR DÄR JAO!!!!!!

2012-02-10 · 06:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback