Skriv din beskrivning här!

All day and all night

Usch! Den här skoldagen alltså! Den värsta på länge. Jag blir så äcklad av hela grejjen, av klassen, musikalen, allt! Mitt självförtroende sänktes jävligt mycket idag iaf.. Jag pallar inte att stå och anstränga mig längre det är inte ens kul.
Fint ute äre ju iaf! Känns som typ Narnia när man går i skogen. Mysigt! Nu ska jag snart käka hoppas jag för jag är sjukt hungrig. Sen vid 6 så blir det ledarutbildning i kyrkan. Känns lite jobbigt så hoppas vi får göra nåfot kul!
Nu ska jag gå och hämta min bästa kompis den senaste tiden, Alvedon!


varför sänktes det gumms? <3

2012-01-19 · 22:38:15

Klasskamrater som inte gör sina sysslor som ställer till dessa äckliga känslor om musikalen? Låter iaf tufft bruden, men jag vet att du är stark och att det tillslut kommer bli bra.

Vad någon annan än säger, GLÖM ALDRIG hur jäkla bra du är, hur otroligt duktig du är och hur så himla fin du är, no matter what! LOVE.

2012-01-20 · 00:52:52

vad hände? :(

2012-01-20 · 11:20:43

Tänkte passa på att tipsa om att jag äntligen startade frågestunden så nu är det bara att fråga på heh. Det är NU du har chansen. Woop Woop! :D



http://emjo.blogg.se/2012/january/ask-whatever-you-wanna-know-1.html#comment



KRAM

Emma - http://emjo.blogg.se

2012-01-20 · 12:01:30

sv; lämna mej aldrig <3



åh, okej. men du ska veta att du gjorde inget fel, du förstörde ingenting på något sätt, du FÖRSÖKTE, du gjorde ditt bästa. och du är himla duktig, på riktigt! håller upp riktigt mycket av musikalen och jag tror inte att det hade funkat alls lika bra utan dej. helt ärligt.

hur blev det då när du träffade han? <3

kom ihåg att om det är något, kan du alltid smsa. om du vill prata, är det bara att ringa. om du känner att du behöver mej kommer jag direkt, och om du vill komma hit är det bara att komma.

jag älskar dej <3

2012-01-21 · 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback