Skriv din beskrivning här!

Jag har den underbaraste vännen

Jag har haft den helt klart bästa dagen i mitt liv!
Imorse så drog jag till danshuset i stan och tränade på danserna till musikalen med klassen. Det gick väl bra antar jag. Tog inte lika lång tid som jag trodde det skulle göra.
Vid 1 tiden så kom Vicky till mig! Vi hade det galet roligt ska jag säga er! Älskar dig underbara unge ♥ Vi gjorde en ny video också som jag håller på att redigera just nu :)
Ridningen gick också otroligt bra. Lite slapp lektion sådär med bästa ponnyn Granit (y)
Sen hänge jag och Vicky hos mig hela kvällen tills vi nästan somnade stående!
Bildbrist (y)


Om du känner för att vinna ett porträtt som jag ritar till dig så var med vettja! :)



http://sannie.blogg.se/2012/january/-portratt-tavling.html



TROLOLOL :'D

2012-01-10 · 02:46:31

Jag älskar dig med undebarare unge! <3

2012-01-10 · 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback