Skriv din beskrivning här!

Om tiden inte fanns skulle jag aldrig hitta dig

Hejsan!
For till bjästabacken med Viktor och Viktor (haha) idag. Det var sjukt roligt! Åkte i skogen och lite överallt. Gjorde ju inte så mycket om man ramlade heller eftersom det är så himla mycket snö. Fastnade med staven mellan två träd så att den gick av också! Duktigt Lina verkligen!! Men kul hade vi iaf.
Nu kommer snart Emelie och hämtar mig och så far vi och kollar på film med folk hos underbara Angelica! Det kommer bli mysigt och jättekul!
Vi höres!


sv; det tycker inte jag heller,

okej <3

men fina du, nu får jag tårar i ögonen. jag älskar dej! menade vartenda ord. och tack själv! jag behöver dej i mitt liv <3

2012-01-21 · 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback