Skriv din beskrivning här!

Smärtan tar över om och om igen.

Som sagt så blev de en jobbig dag på folkan.. Jag hade jätteont i huvudet och allt var väl kaos. Kanske mindre än hur jag såg det egentligen. Jag blev sur på nästan alla också så det kändes ju verkligen bra.. Förlåt klassen för att jag var så jobbig och irriterande.
Har iaf hämtat mina skor nu som jag kan visa imorgon eller nåt. For till Gammelmormor och fick oförtjänade pengar för en balkong som Mamma skottade..
Nu sitter jag här med så mycket huvudvärk man kan få nästan (värre tidigare idag dock..) och ska försöka göra läxa.
FML hejdå!


Men lillskrutt, vi förlåter dej! Eller jag gör det iaf haha;) alla var ju sura idag ändå typ:o stackars liten, krya på ditt huvud<3

2012-01-31 · 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback