Skriv din beskrivning här!

Underbara helg, snälla kom tillbaka ♥

Tillbaka från möjligtvis min bästa helg ever! Var ju som sagt i Vålådalen på ledarutbildning.
Vi hade såklart pass då vi gjorde lekar och lyssnade när dom pratade. Vissa gånger roligare saker än andra. På fritiden knackade vi på andras dörrar och spelade kort med folk. Bada badtunna ute. (Vi rymdes 18 pers i en sån, klå det ni ;)) Supergod mat var det också och mysiga rum. Underbara personer hela högen iaf. Alla var så sociala och snälla. Det går inte att beskriva med ord hur fantastisk den här helgen var!
Längtar redan tills vi ska dit i Augusti!


Fannys bild. Några vi umgicks med i helgen iaf :)


sötisbilden!

2012-01-29 · 23:37:19

JAG ÄR SÅ O-E-R-H-Ö-R-T GLAD ATT NI HADE DET SÅ HIMLA BRA! Och jag är så himla nöjd att ni är nöjd! Och jag är så himla glad över att ni är ni, finisar!

#stoltunghandledare

2012-01-29 · 23:38:34

sv; kan berätta imorgon, påminn mej bara <3

2012-01-30 · 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback