Skriv din beskrivning här!

Drömmer om det som jag inte får










Lite sådär smågulliga bilder från igår! Det blev en otroligt härlig dag igår. Det var jättekul att spela minigolf (även o jag kom sist..) När jag kommit hem så kom Rickard så vi for och köpte lite götta och senare så kom Victoria. Kollade på eurovision (såklart)! Än fast alla redan sagt det så.. VI VANN! Trodde aldrig att Sverige skulla vinna nåt år igen. Det är sjukt. Jag och Victoria ska se det live i globen nästa år iaf!

Idag har jag mest tagit det lugnt i solen, snackat lite med Bella och ja typ solat i det vackra vädret. Ikväll blir det grillning med familjen, mormor och gammel mormor! Göttans.



SV; du som är finast lina!!

2012-05-27 · 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback