Skriv din beskrivning här!

Älska mig. Hata mig. Stanna kvar eller glöm mig. Bara du bestämmer dig.

Tiden går och vintern hänger i luften. Snön faller snart och man måste börja trängas på en buss full med okända människor som ändå går på samma skola. Inte så värst mysigt. I väntan på lov så fylls dagarna upp med läxor och packning hit och dit. Fast än jag bara bor hos mamma. I helgen far jag och hälsar på min syster i Åre. Ännu mer packing, som för den delen inte är gjord än. Sjuk är jag också. Te och packning står alltså på prioritetslistan just nu.
 
Jag saknar dig inte längre jag är bara väldigt arg och ledsen.


är du sjuk? :((

Svar: förkyld som en jag vet inte vad..
Lina

2012-10-11 · 21:50:48

Gummsan? ♥

Svar: !<3
Lina

2012-10-11 · 21:55:32

<3

Svar: <3
Lina

2012-10-12 · 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback