Skriv din beskrivning här!

Vad blev det här?

Som vanligt kommer jag börja detta inlägg med att skriva om något jag verkligen vill. Sen kommer det dock sluta i att jag skriver om det tills det står "Hej, det här gjorde jag idag. Just ja jag lever, hejdå." 
Men inte idag, idag ska jag publicera det jag skriver.
Jag är så sjukt less på mänskligheten, ärligt taltat. Har alla väldigt konstiga tankar och intressen eller är det bara jag som bara blev till vid helt fel tid och på helt fel ställe. Jag passar inte in någonstans, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Jag är den där bortfallna spetsen på en pusselbit. Helt värdelös för helheten.
Mina vänner förstår jag ärligt talat mig inte på mycket av vad dom pratar om. Dom är underbara och jag bryr mig om dom det är inte det jag säger. Men jag hamnar efter när dom går vidare då jag inte vet hur man tar det steget.
Så sjukt less på människor som förändras och ljuger. Antagligen för att jag inte förändras. Kanske för att jag är kvar på samma ställe som när jag föddes. Jag ljuger också, nästan jämnt. Jag ljuger för mig själv, jag ljuger om mig själv. Jag orkar inte försöka hänga med så gått det går längre bara för att vara den där hela pusselbiten som gör allt värre om den saknas. Jag är annorlunda, det är jag. Det är den jag är och den ska jag vara.
Saken är bara den att jag inte vet vem jag är och imorgon kommer allt vara en stor fet lögn åter igen, yeeey!


känner faktiskt typ samma bro
men det känns som att du har tagit ett steg ifrån mig
miss u

Svar: Jag saknar dig med. Ärligt talat tycker jag det börjar närma sig en victoria och rickard.. Kom ut, dampa, spring med mig <3
Lina

2012-10-04 · 19:23:27

Känner med dig.. Mänskligheten är ju lite speciell nu för tiden.

Svar: Visst är den det. Tragiskt tycker jag..
Lina

2012-10-04 · 19:33:41

stumpan då, du är bra du <3

Svar: puss <3
Lina

2012-10-05 · 12:57:42

Tyck om dig precis som du är. Känner lite samma som dig just nu. Men jag finns här om du behöver mig bästa vän <3

Svar: Tack och desamma, älskar dig bästa vän! <3
Lina

2012-10-05 · 16:17:53

jag känner det också. men du är viktig, du är en hel pusselbit lina, och man kan inte lägga klart ett pussel utan alla bitar. du behövs, precis som du är. viktig och värdefull. och jag tror att alla ljuger, mer eller mindre. jag ljuger i alla fall, jag ljuger för mig själv, skapar mig en sanning så att det inte längre känns som en lögn. du ska aldrig känna att du behöver kämpa för att räcka till, för du är bäst bara genom att vara du. jag älskar dig, finaste vän <3

Svar: åh vad jag saknar dig! tårarna börjar rinna bara jag tänker på det.. du är en så stor del av mitt liv och du har hjälpt och hjälper mig så otroligt mycket. känsan av att inte kunna sätta mig ner med dig och bara pusta ut känns jobbig. du är underbar, jag älskar dig alexandra <3
Lina

2012-10-06 · 11:46:44

och jag saknar dig! enormt. mer än mest. detsamma lina, detsamma på allt! får ju tårar nu.. ses snart?!?!?!

du är bäst <3

Svar: vi måste verkligen ses snart!! det är tragiskt att det gått så lång tid..
puss <3
Lina

2012-10-09 · 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback