Skriv din beskrivning här!

Sommaren 2012

Tillbaka till verkligheten och skolan så känns allt mer förvirrande än innan sommarlovet. Dock har jag fått underbara minnen den här totalt fullspäckade sommaren.
Jag har hunnit med en sommarskola på Lungö i 3 veckor där jag träffade jättefina människor. Varit med Cornelia i praktiskt taget hela den enda veckan i övik, farit till Grekland med Alexandra, åkt husbil i Stockholmstrakterna. (Då jag även hann med att träffa Liam, en saknad Lungövän i Sigtuna). Därefter for jag till Island på körresa. Sen började man gymnasiet och jag fick en oväntat bra musik estet klass!
 
En väldigt kort fast ändå lång sammanfattning av min sommar helt enkelt.



du måste ju skicka greklandsbilderna till mig! :)

Svar: jo jag vet men det går typ att skicka fyra bilder i ett mail.. men nästa gång du kommer till övik kan du inte ta med ett usb minne eller nåt då så kan jag föra över bilderna på det? :)
Lina

2012-09-02 · 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback