Skriv din beskrivning här!

Som om jag aldrig slutat.

 
Vi kallar det sommaruppehåll. Den tid då det stått helt stilla här. Har aldrig hittat tiden till att sätta mig och skriva ett inlägg. Men idag bryter jag tystnaden med ett hej. Hej! 
 
Denna tisdag har bestått av övningskörning till Torsböle dit jag drog med mig min saknade vän Isabell. Pratade om allt och inget, doppade oss lite halvt i sjön och kastade rövinbär som på den gamla tiden. 

Nu är jag hemma för att få i mig lite mat innan det bär av mot terminens första (egentligen andra) ridlektion. Känns bra att få komma upp på hästryggen igen. Höstens rutiner börjar falla på plats och jag kunde inte må bättre!


Hej
Jag hittade din blogg när jag sökte på google efter min gamla ponny Bus-Johan. Otroligt kul att se bilder och filmer på honom och att han verkar ha det så bra! Undrar om Du ännu har kvar honom?
Mvh/Maria

Svar: HejJaha ja en härlig ponny det där! Jag har bara varit medryttare på honom men rider honom väldigt sällan nu. Men hon som haft honom har fortfarande kvar han och han mår riktigt bra!
Hälsningar Lina
Lina Berglund Noréus

2013-08-26 · 09:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback