Skriv din beskrivning här!

Så vänd dig om ta mig i famn än en gång och dansa med mig mera.

 
Vaknade upp med en fruktansvärd värk i magen som fortfarande sitter i en mer uthärdlig form. Uppstigen och påklädd i mjukispyxor och favorit tröjan så åt jag en hel del till frukost. Hjälpte dock inte mot magen som jag trodde att det skulle.
Sen mitt på dagen har jag gått från att kolla på film, läsa, göra läxa, kolla på lite mer film o.s.v.. Cyberbully och Cockpit heter filmerna jag såg. Bra båda två på olika sätt men gillade nog den förstnämnda lite mera.
Far min nämnde även nyss att imorgonbitti åker vi upp till Töre för att hälsa på min storasyster och lämna Wilma där fram till sommaren. Det blir oligt att träffa henne eftersom det var ett tag sen nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback