Skriv din beskrivning här!

Som musiken drar en bakåt i tiden.

 
Ett fruktansvärt vackert väder föll i bitar när termometern visade -25. I kylan väntade jag tacksamt på bussen som tog mig till skolan. Där jag sjöng, argumenterade och räddade ett antal bollar.
Spenderar nu kvällen med en värmande eld i kamin och en film som förutspått kommer skrämma själ och liv ur mig. Med kuddar framför ansiktet är jag nu redo att kicka igång fredagskväll nummer tre. 


Förbaskat snygg!

Svar: Men detsamma vännen!
Lina

2013-01-18 · 20:34:42

Hur går det med färgningen i topparna, gillaru den;)

Svar: Haha jag brukar inte tänka på det så mycket, syns ju inte så väl :)
Lina

2013-01-20 · 19:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback