Skriv din beskrivning här!

Bara jag slipper tänka.

 
Igår gick A tribute to The Beatles av stapeln! Det blev himla bra och jag är riktigt nöjd över slutresultatet. Tillsammans med es1a och es2a så lyckades vi. Vill bara göra allt en gång till!
Idag har jag varit som ett spöke. Kom till skolan tio i åtta och fick veta att vi inte hade några musiklektioner på hela dagen. Jag var alltså där fem timmar innan vi började.. Åkte hem till mig med Jeremia efter nån timme eller så. Vi sjöng singstar, kollade på klipp från igår och åkte lite longboard sådär i vintertid!


mer bilder från konserten!

Svar: vet jag det? ska iaf försöka få ihop något inlägg!
Lina Berglund Noréus

2013-03-26 · 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback