Skriv din beskrivning här!

En vecka av glädje.


Sliten som jag nu är så har jag kommit hem från ett av de bästa sportlov jag haft. I Ånn har jag varit på en vinterkurs som försvarsutbildarna har hållt i.
Resan dit gick sådär då det praktiskt taget var storm. Tåget stannade i Duved där vi fick vänta i en och en halv timme innan det gick tillbaka till Östersund. Så efte tio timmars resa var man hyffsat less.
Väl framme i Ånn och iklädda uniformen så var vi nöjda. Under veckan så orienterade vi oss fram på skidor från 40-talet med en fet ryggsäck, tolkade med dom bakom en bandvagn och byggde och sovde ensamma i varsin snöbivack.
Med dom mysigaste och bästa människorna från SVK så blev det en toppenvecka!
 
(Några sådär smickrande bilder. Lägger upp fler då Anna skickat sina.)


Åhhh kärlek!! Undrar lite vad du gör helgen v12 och ifall vi skulle ta och connecta lite då kanske? Pussar och kramar från din käre vapendragare<3

Svar: Massa kärlek!! Veris you read my mind! Tänkte ju fråga dig samma sak GALET! Så det låter som en vacker tanke, puss och kram din kära militärbuddy<3
Lina Berglund Noréus

2013-03-10 · 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback