Skriv din beskrivning här!

London

 
25:e oktober lyfte planet från Umeå. Jag och Vera var exalterade över att resan äntligen blev av.
 
 
På hotellet blev trion komplett och vi var för glada. Startade därefter nästan alla våra dagar på Breakfast club som hade en gudomlig frukost. Trötta men glada tjejer.
 
 
Tror vi stod framför alldeles för många telefonkiosker och tog alldeles för många kort. Fina är dom i alla fall. Gatorna också. Vi gick omkring mycket på flera olika gator och det var otroligt fina byggnader. Jag ville aldrig därifrån.
 
 
Vi hade en stor tur med vädret. För jag såg inte av något regnigt och grått London som man hört så mycket om. Vi hade skinande sol och ca 20 grader varje dag. Vi kunde till och med gå med linne och kjol på kvällen. Underbart!
 
 
Vi åt på Jamie Oliver's sista kvällen vilket var obeskrivligt gott. För att inte tala om efterrätterna. (Som jag i och för sig bara smakade av de andra). Vi gick därifrån mätta och med varsin meny i vår hand. Bara för att de var fina.
 
 
Resan var så mycket mer än bara detta. Går inte att beskriva hur bra vi hade det. Vi gick på musikal, konstmuseum, shoppade. Mycket. Strosade omkring i parker och tittade på Big Ben. Där det var alldeles för mycket folk. Ville fly och det gjorde vi. Bort från folkmassorna till lugnare delar.
Det var en väldigt bra resa som jag skulle göra om. Jag hade bästa sällskapet så det kunde inte ha blivit bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback