Skriv din beskrivning här!

Storm överallt

 
Den första snön kom. Inte bara lite heller. Trots att den som alltid bara låg kvar en dag var det himla fint.
 
 
Var på min första studenfest som även blev min krogdebut. Army night. Tråkigt tema men himla kul ändå. Jag fick vara med mina finaste vänner och jag var gladast av alla!
 
 
Har även spenderat en del tid till att filma inför detta. Det har bara varit roligt. Musikalen kommer förresten att bli grym. Kom, kom, kom och titta!
 
 
Såhär såg det ut när vi hade söndags-rep inför musikalen. Chokladbollar och te för att lätta upp stressen. Fungerade ganska bra. Trots att vi inte var speciellt effektiva. Fast det är vi aldrig ändå så.
Tycker om min klass i alla fall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback