Skriv din beskrivning här!

Tiden har varit frusen

 
PK borde egentligen få ett eget inlägg men detta får duga. Det var några av de 3 bästa veckorna i hela mitt liv. Jag fick umgås med dessa människor och ha de bästa befälen. Vi ägnade oss åt att stranda Burön med vår båt, ta signalmedaljer i morse och avsluta varje kväll med att skrika PKEKO i vårat logement. Vår skeppsafton blev underbar med det bästa PK-dopet någonsin. 
 
 
Jag har även hunnit fylla 18 under denna bloggtorka. Jag fick därmed världens finaste tårta. God var den också!
 
 
 
Rikstävlingarna i Stockholm är en annan höjdpunkt. Vi var de härligaste 11 personerna i ett och samma lag. Vi kämpade för Lungö och vann 3 priser. Morse, segling, laganda och gott kamratskap. Vi lämnade Stockholm med glada miner och slitna kroppar.


woopwoop lina bloggar!

Svar: Pappa kommer få en hjärtattack
Lina Berglund Noréus

2014-12-08 · 22:00:05

Wow - en uppdatering ;)

Svar: helt otroligt!
Lina Berglund Noréus

2014-12-08 · 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback